Hunter je gepard. Poprvé se objevil ve hře "Spyro, Ripto's rage!" (známý také jako "Gateway to Glimmer"), kde pomáhal hráči s ovládáním a věcmi jako vychytávky a triky. Je jedna z vedlejších postav (např. jako Bianca, či Elora nebo Profesor) . V díle "Spyro Year of the Dragon" má trochu větší roli. Unesou ho a pomocí něj a jiných věcí se Bianca dá na vaší stranu dobra. Ve hře "Spyro, Enter the dragonfly" má luk. Tady se trochu začíná dostávat k tomu, že je lukostřelec. "Spyro, Hero's tail" je díl, kde prodělal trochu větší změnu designu. Luk používá také, již v prvním HomeWorldu. V dílech "Spyro, New Beginning" a "Spyro Eternal night", čili v prvních dvou dílech trilogie "The legend of Spyro" se Hunter vůbec neobjevuje, co se týče hratelné strany. Jen ve Spyrovi "Eternal night" je od něho dopis, který ho v "kapitole" "Fellmuth Arena" upozorňuje na nebezpečí. Pak ještě na konci, ale jakoby až po třech letech, co je našel zamrzlé v krystalu. V díle "Spyro, Dawn of the dragon" (třetí části trilogie "The legend of Spyro") se objeví už v první kapitole "Catacombs" (katakomby) a má úplně jiný design. Luk použije ještě dřív, než vůbec něco řekne a trefí Golema do oka.
Hunter byl vždycky ochotný Spyro (a hráči) pomoci.